Pamflet-Sursa 7 Lucruri

„7 știri despre Oltcit pe care presa le-a ignorat de-a lungul timpului

  • Un român şi-a pus alarmă pe Oltcit, ca să nu-i mai fure vulpea găinile din el;
  • Zeci de Oltcituri au fost rechemate în service, după ce o găină și-a prins ciocul într-o portieră;
  • Un răuvoitor i-a strecurat lui Ţiriac un Oltcit în colecţia de mașini şi i s-au stricat toate de la el;
  • Groapa de gunoi Glina este invadată periodic de oameni care caută piese de schimb pentru Oltcit;
  • Le-a dat mat! Un român s-a dus la un service de țepari cu un Oltcit;
  • Un român se laudă cu cel mai tunat Oltcit din istorie după ce a reușit să-l omologheze drept pisoar;
  • Oltcit este prima mașină din istorie cu care niciun bărbat nu a reușit vreodată să agațe o femeie.”

Pamflet-Sursa Times New Roman

Un cocalar sărman și-a împins Olcitul până pe plajă, că n-are bani de BMW

„Un cocalar din București a impresionat întreaga Românie prin voința de care a dat dovadă. Încă de mic cocalarul a visat că va ajunge într-o zi cu BMW-ul pe plajă, dar soarta i-a fost potrivnică și nu și-a permis niciodată mai mult decât un Olcit. Dar tot n-a renunțat la visul său.

oltcit_impins_pe_plaja.jpg Așa că sărmanul cocalar a decis să-și împingă singur Olcitul din București până pe plaja din Mamaia. Și după 6 zile istovitoare, și-a văzut visul cu ochii: Olcitul său zăcea triumfător pe plaja din Mamaia, foarte aproape de malul mării.

”Poți să ai inimă de cocalar și dacă îți permiți doar un Oltcit”, a explicat temerarul împingător. ”Sper să devin un exemplu pentru toți românii, să realizeze toată lumea că poți fi cocalar și fără BMW. Trebuie doar să crezi în visele tale și să faci orice sacrificiu pentru a le vedea împlinite.”

Întrebat dacă își va împinge acum Oltcitul înapoi la București, cocalarul a pufnit în râs. ”Păi acum am ajuns cu mașina pe plajă, m-am validat ca cocalar, boss, cum să împing eu la Olcit? Să-l împingă sărakii, nu un cocalar serios și valoros, ca mine”, a spus acesta.”

 

Pamflet-Sursa Times New Roman

Golful de 776 CP al lui Dragnea, nimic! Un pasionat de tuning a făcut un Oltcit să meargă

„O ţară întreagă a fost uimită de fapta lui Dragnea jr., care cu o investiţie de 80.000 de euro şi-a „upgradat” un Volkswagen Golf la 776 de cai putere, însă adevăratele realizări ale tuningului românesc sunt mult mai impresionante! Marcel Alupulesei, un proprietar de service auto din Tecuci, a ajuns recent pe primele pagini ale presei auto internaţionale după ce a modificat un Oltcit să aibă cai putere, şi chiar să meargă câţiva kilometri cu ajutorul lor.

oltcit_care_merge_tuning_wow.jpg
„Să transformi un coteţ ruginit în ceva asemănător unui autovehicul nu e treabă uşoară”, declară Alupulesei. „Devizul pentru întreaga operaţiune? Piese de la 19 Oltcituri, un motor de Mobră, 300 de elastice de păr, o instalaţie electrică de submarin din Primul Război Mondial, 50 de litri de vaselină şi o găină neagră. În total, 750.000 de euro şi mi-am vândut sufletul Diavolului.”

„Dar a meritat”, adaugă ingeniosul mecanic, împingând Oltcitul înapoi la deal ca să mai poată da o tură cu el.”

 

Pamflet-Sursa Times New Roman

Noul model de Oltcit, lansat azi la Salonul Internaţional de Coteţe de la Tecuci

„Maşina preferată a peste 0,2% dintre români se întoarce! Deşi a fost respins de la Geneva pentru că nu funcţiona, noul model de Oltcit îşi face astăzi debutul oficial la prestigiosul Salon Internaţional de Coteţe de la Tecuci.

cotet_tecuci_oltcit.jpg

“Fără falsă modestie, Oltcitul model 2017 este poiata viitorului. Cu o capacitate de până la 8 cloşti, vehiculul poate fi modificat uşor să găzduiască raţe, gâşte, chiar şi curci sau fazani. La anul intenţionăm să lansăm şi varianta Oltcit MCV, destinată creşterii în condiţii de maximă siguranţă a porcului, dar şi noul Lăstun, pentru pasionaţii de prepeliţe”, spune Decebal Popescu, angajat al Institutului de Design Craiova.

“Secretul? În interior are o tubulatură complexă care captează ouăle şi le scoate, complet nevătămate, prin ţeava de eşapament. N-aţi văzut aşa ceva nici în Star Trek”, a comentat un reprezentant Oltcit pentru Antena Satelor.

Printre dotările opţionale ale coteţului ultramodern se numără cocoşul cu sonorizare Harman Kardon, tapiţeria din paie 100% ecologice şi alarma anti-vulpe, accesorii.”

 

Pamflet-Sursa Times New Roman

A fost creat primul Oltcit hibrid, care nu porneşte nici cu benzină, nici cu curent

„Îl cheamă Alin Stegaru și este unul din cei mai mari fani ai „mașinilor” Oltcit din România iar zilele trecute, la Festivalul de fier vechi de la Bragadiru a prezentat ultima sa invenție: un Oltcit hibrid, care are și motor termic și electric și nu pornește cu niciunul din ele.

oltcit_care_merge_tuning_wow.jpg

„Avantajul sistemului hibrid este evident, consumul redus de carburant și mai puțină poluare. Trebuie să mă gândesc și la copilul meu care va moșteni aceste Oltcituri de la mine, că eu nu le vând indiferent cât mă amenință soția cu divorțul”, a spus inventatorul român.

Acesta susține că Oltcitul hibrid consumă 1 litru de benzină la suta de kilometri, asta atunci când îl împingi. Când este tractat de altă mașină, sistemul de frânare regenerativă încarcă bateriile, astfel încât să se aprindă lumina în habitaclu când deschizi ușa. „Am instalat un sistem de iluminare în portbagaj, că acolo este cricul și triunghiul reflectorizant, una din cele mai folosite piese ale mașinii, mai ales la drum lung”. ”

 

 

 

Pamflet-Sursa Times New Roman

Un român a fost amendat că dă cu petarde, deşi el doar încerca să-şi pornească Oltcitul

„Scandal într-un cartier de periferie al Bucureștiului, unde un cetățean onest a primit o amendă usturătoare după ce un individ necunoscut l-a reclamat la Poliție că dă cu petarde periculoase. Bietul om susține însă că a fost amendat pe nedrept, pentru că el de fapt încerca să pornească Oltcitul, care avea pistoanele puțin blocate și dădea niște rateuri zgomotoase.amendat_petarde_oltcit.jpg

”În loc să mă ajute s-o împing, au tras cu lacrimogene, mi-au ucis două găini care aveau cuști în portbagaj și m-au amendat”, acuză bietul om, care are Oltcit.

Oamenii legii pun sub semnul întrebării povestea bucureșteanului: ”Au fost mai multe apeluri, oamenii erau panicați. Au declarat că aud explozii atomice, au întrebat dacă e în regulă CET-ul. Să fie posibil ca un Oltcit să scoată asemenea bubuituri?”, însă atitudinea lor a atras o mulțime de boșorogi fani Oltcit, care lăudau frânele pe disc ventilat, motorul cu răcire cu aer și alte trăsături revoluționare ale mașinii.

Polițiștii au vrut să facă un test de decibeli pe un alt Oltcit, dar acesta n-a pornit. ”

Nu toți părinții se sufocă unii pe alții în trafic cu mașinile dimineața în timp ce încearcă să-și ducă copiii la școală pentru că nu toți ajung din parcare la instituția de învățământ aflată la câteva sute de metri depărtare. Mai sunt și oameni ca Marcel Constantin din Berceni, care n-a ajuns la școală decât de 3 ori în ultimii ani, că taică-su are Oltcit.

oltcitul_inca_se_strica.jpg

„N-aș zice că m-a afectat foarte mult faptul că n-am fost la școală, că avem internet acasă și știu să folosesc un calculator mai bine decât diriga. E doar o chestiune de status social și integrare în comunitate, am întâmpinat o serie de dificultăți de relaționare cu persoanele de vârsta mea, respectiv 13 ani, care nu înțeleg încă motivele pentru care tata insistă să pornească acea coajă de mașină în fiecare dimineață și să eșueze blestemând la câțiva metri după ce a ieșit din parcare”, spune tânărul Marcel.

Tatăl acestuia se plânge că nici nu a avut parte de sprijin de la ceilalți șoferi, care s-au ferit să-l ajute să împingă mașina, de teamă că dacă pun mâna pe ea s-ar putea lua și la mașina lor. „Da, e adevărat, am împins mașina lui tata încă de la cinci ani, de dinaninte să învăț să citesc de unul singur, din manualul de mecanică. Poate de aceea a început să-mi crească barba la 11 ani și am fizicul unui adult acum. Sau poate e de la hormonii din carnea de pui, cine mai știe în ziua de azi?”, a comentat Marcel.

Pamflet -Sursa Times New Roman.

Reparație istorică! Un român a terminat de reparat Oltcitul de care se apucase în 1984

„Cine credea că România este încremenită în proiect are acum încă un motiv să-și dea seama cât de eronat gândește. Dovada vine din partea unui român din Dolj care a reușit, după ani de dăruire și abnegație, să repare Oltcitul său de care se apucase în 1984, la nici trei zile de la achiziția acestuia.

roman-reparat-olticit.jpg

„Mi-am dorit o a doua mașină, dar pe vremea aia nu puteai să ai două autoturisme, așa că m-am dus și mi-am luat un Oltcit de la Metaloplast de la mine de pe stradă. Era și promoție, la două Oltcituri cumpărate, primeai și un ibric de fontă, de-ăla bun”, spune Aurel Ceaușu, proprietarul „autoturismului”. Mașina s-a stricat imediat ce a ieșit pe poarta fabricii, dar șoferul nu s-a dat bătut.

„Noi, românii, am trimis un om în cosmos și nu putem repara un Olticit? Gândul ăsta m-a ambiționat”. De-a lungul timpului, constructorul român a folosit 3000 de șurubelnițe, 400 de cutii de scule și două vapoare de ulei 15W40. Acum dorește să dea mașina la programul Rabla, pentru a-și cumpăra o mașină, dar din păcate a aflat că „mașina” nu se califică în program, întrucât în talon seria de șasiu este scrisă cu Comic Sans și se încheie cu semnul 😉 și în căsuța 6, la categorie, scrie „trongoci”.”

 

Pamflet-Sursa Times New Roman.

„Din ce mai ținem minte era parcă un fel de Dacie mai proastă decât cotețul ăla pe patru roți numit Dacia 1300. Se pare că era „construită” undeva prin Banat, probabil la Reșița, deși sunt unii care zic că era făcută la Timișoara.

dacia_lastun_posibil.jpg

Mașina ar fi fost în clasa „micro”, adică era un pic mai mare ca o roabă și puțin mai solidă decât un cărucior de cumpărături. În privința performanțelor, Dacia Lăstun (numele oficial nu i se mai știe,  era Dacia 500 sau 350 sau Aro 17) era o mașină care trebuia reparată încă înainte să iasă din fabrică și mult timp după ce era dusă la casat. Sistemul de semnalizare era unul clasic, cu mâna pe fereastră iar cutia de viteze era era Shimano.

Era comercializată în două versiuni, cea cu rugină la aripi și cea cu cauciurile dezumflate. Motorul era unul de mașină de spălat de la Albalux, ștergătoarele erau produse în Turda, la meșter popular, scaunele din față erau de plastic, iar bancheta din spate era o cadă de duș tăiată în două. Viteza maximă atinsă de Lăstun doi stânjeni pe oră. Șase din zece mașini ieșite pe poarta fabricii din Lugoj aveau toate geamurile montate. Punctul forte, cu care dealerii convingeau clienții s-o cumpere, era că e singura mașină în care încăpeai îmbrăcat cu plovăr și cu căciulă.”